7.08.2012

Nowy Projekt!?

Witam chciałbym przedstawić wam pomysł na nowy projekt na moim blogu!

Co gale PPV byłby Typer na walkę Sheamusa, A po 5 galach PPV ten gracz który by miał najwięcej Punktów w Typerze dostał by nagrodę a mianowicie: 

Darmowy transfer na jakikolwiek plik z mojego chomika! 

Więc są dwa wymagania do tego aby zagrać a mianowicie:


  • Odpowiadanie w Typerze
  • Konto na Chomikuj

Tak więc swoje opinie na temat tego projektu napiszcie w komentarzu, ważne dla mnie jest to czy byście zagrali w typerze!? Moim zdaniem jest to dobry pomysł a szczególnie dla grających ponieważ nic za to nie płacą, a mają plik z chomikuj za darmo! 

4 komentarze:

  1. Pomysł nie wypali ponieważ typer do jednej walki to bez sens. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgodzę sie z Tejkerem , myślę że to dobry pomysł (Y)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie jestem za i chętnie bym w tym typerze wziął udział . ; d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem za i brałbym udział w tym typerze.

    OdpowiedzUsuń